چگونه برای از بین بردن اسهال مجدد در بیماران دیالیز

پنج شنبه 23 آذر 1396
ن : lafee

چگونه برای از بین بردن اسهال مجدد در بیماران دیالیز

GFR کمتر از 10٪ است که پزشک برای افزایش طول عمر توصیه دیالیز را توصیه می کند. بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مبتلا به دیالیز هستند و ممکن است همه انواع عوارض را داشته باشند. به دنبال این مقاله برای پاسخ دادن به کاهش اسهال مکرر در دیالیز. یا شما می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید.

دلیل معمول اسهال چیست؟

دیالیز طولانی مدت، از دست دادن مواد مغذی و مواد مغذی در بدن و اختلالات الکترولیتی، بنابراین بیمار دیالیز مشکل اسهال خواهد داشت.

در حال حاضر ما می دانیم که چرا بیماران کلیوی بیماری اسهال دارند، اگر ما می توانیم زمان دیالیز را کاهش دهیم و محیط داخلی را تنظیم کنیم، بنابراین اسهال می تواند حل شود. پکن Tongshantang بیمارستان طب سنتی چینی، درمان های سیستماتیک برای درمان بیماری کلیه را توسعه می دهد.

درمان های سیستماتیک می تواند تمام عوارض را در 10-15 روز زنده کند، امید زیادی برای جلوگیری از دیالیز وجود دارد و یا زمان دیالیز را کاهش می دهد. چرا درمان های سیستماتیک می تواند به آن دست یابد؟

درمان های سیستماتیک عبارتند از: اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، ایمونوتراپی، درمان فشرده سازی داغ، درمان های سم زدایی، طب سوزنی، Moxibustion، Therapy Cupping، Steam Therapy و غیره.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی در چین بسیار محبوب است، تمام داروهای گیاهی چینی که در درمان سیستماتیک استفاده می شوند از طبیعت است، بنابراین بیماران در مورد عوارض جانبی نگران نباشند. این یک برنامه خارجی با دو کیسه دارویی است، مواد فعال در داخل ضایعات کلیوی نفوذ کنند تا اثراتشان را بازی کنند. این می تواند مواد مغذی و اکسیژن را به سلول ها و بافت های بیمار عرضه کند که می تواند سلول ها و بافت های بیمار را برای بهبود عملکرد کلیه ترمیم کند.

داروهای گیاهی چینی با خون برای پاک کردن سموم و زباله های اضافی جریان می یابند، که می تواند یک محیط داخلی خوب و سالم ایجاد کند.

بسیاری از بیماران دیالیزی از سراسر جهان از درمان های سیستماتیک برای از بین بردن انواع عوارض استفاده می کنند. بنابراین اگر می خواهید اسهال را از ریشه تسکین دهید، می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید یا لطفا با: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/340.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه برای از بین بردن اسهال مجدد در بیماران دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.